Αρχική Σελίδα
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2022
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του 3ου ΕΠΑΛ Ηρακλείου, με αφορμή την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ για το 2022, συγχαίρει τους αποφοίτους του σχολείου μας, που πέτυχαν την εισαγωγή τους στις σχολές της επιλογής τους.
Αγαπημένα μας παιδιά, σας ευχόμαστε καλές σπουδές και καλή σταδιοδρομία, ανάλογη των προσδοκιών σας!
Σε όσους και όσες δεν πέτυχαν φέτος τους στόχους τους, υπενθυμίζουμε ότι στη ζωή δεν έχει σημασία πόσες φορές θα "πέσεις", αλλά πόσες φορές θα σηκωθείς! Μη φοβηθείτε να προσπαθήσετε ξανά, τολμήστε να ακολουθήσετε "το βαθύ σας χτυποκάρδι", όπως μας προτρέπει ο Ν. Καζαντζάκης.
Μπορείτε να δείτε τους φετινούς επιτυχόντες πατώντας εδώ.
Προετοιμασία για την ηλεκτρονική εγγραφή των μαθητών σε ΕΠΑΛ/ΓΕΛ
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, θα θέλαμε να σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑΛ.) για το σχολικό έτος 2022-23 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr).
Προκειμένου να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, παρακαλούμε να διαβάσετε την ενημερωτική επιστολή και να συμπληρώσετε κατάλληλα την Υπεύθυνη Δήλωση (και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν), που θα βρείτε πατώντας εδώ.
Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση!
ΔΡΑΣΗ ΥΓΕΙΑΣ & ΖΩΗΣ
Την Πέμπτη 10/03/2022 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική δράση από εθελοντές φοιτητές, μέλη της Ομάδας Προαγωγής Υγείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Οι εθελοντές της ομάδας ενημέρωσαν τους μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης σχετικά με τα Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα, την λοίμωξη HIV & το AIDS, τους τρόπους προστασίας από τα παραπάνω, την αντισύλληψη κλπ.
Η εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου ευχαριστεί θερμά τους συμμετέχοντες φοιτητές/τριες της Ιατρικής Σχολής, Όλγα Κοτρωνάκη, Σοφία Παγωνάκη, Δήμητρα Λαμπράκη, Ελένη Πέρου, Ανδρέα Κουκ, Αύρα Πανταζοπούλου, Μαγδαληνή Ψυλλιά, Χριστίνα Πλαστήρα & Σοφία Καραγεωργίου για την εξαιρετικά εποικοδομητική τους παρέμβαση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ AEGEO SPA & ΣΤΟΝ ΙΠΠΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΚΑΡΤΕΡΟΥ
Εβδομάδα εκπαιδευτικών επισκέψεων για το σχολείο μας! Μαθητές του τομέα Υγείας, Πρόνοιας & Ευεξίας, επισκέφτηκαν την Δευτέρα 28/03 τους χώρους του Aegeo Spa, στο ξενοδοχείο Candia Maris (τμήματα ΒΥ2 & ΒΥ3) και την Πέμπτη 31/03 τις εγκαταστάσεις του Ιππικού Ομίλου Καρτερού (τμήματα ΒΥ1 & Γ΄Βοηθών Φυσικοθεραπευτών).
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο Aegeo Spa, του ξενοδοχείου Candia Maris είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν, να ενημερωθούν και να κατανοήσουν τις ξεχωριστές θεραπευτικές ιδιότητες της θαλασσοθεραπείας και της υδροθεραπείας.
Κατά την επίσκεψή τους στον Ιππικό Όμιλο Καρτερού ξεναγήθηκαν στους χώρους, επισκέφθηκαν τους στάβλους, ενημερώθηκαν για τα οφέλη της ιπποθεραπείας και συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με άλογα παρουσία ειδικευμένου εκπαιδευτή.
Και στις δύο επισκέψεις οι μαθητές συνοδεύτηκαν από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας κ.κ. Σπυριδάκη Κατερίνα, Δημουλιά Φάνη & Τσαρουχά Χριστόφορο.
Θεωρούμε πολλή σημαντική την ευκαιρία που δόθηκε στους/στις μαθητές/τριες μας να ξεναγηθούν και να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες των συγκεκριμένων χώρων. Εξίσου σημαντική είναι και η βιωματική γνωριμία τους με εργασιακά περιβάλλοντα, όπου θα μπορούσαν, μελλοντικά, να απασχοληθούν ως εν δυνάμει απόφοιτοι του Τομέα Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας.
Ευχαριστούμε θερμά τους ανθρώπους του Aegeo Spa & του Ιππικού Ομίλου Καρτερού για την φιλοξενία τους!
Μπορείτε να δείτε φωτογραφικό υλικό από τις εκπαιδευτικές επισκέψεις, πατώντας εδώ.
SELFIE-2021- 2022, Ψηφιακές τεχνολογίες για διδασκαλία και μάθηση.
Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι υπεύθυνοι του σχολείου μας έλαβαν μέρος στο SELFIE.
(κλικ στην εικόνα, για περισότερα)
Το εργαλείο SELFIE έχει στόχο να ενθαρρύνει την αυτοαξιολόγηση όσον αφορά τη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών για διδασκαλία και μάθηση.
Αναπτύχθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συνεργασία με μια διεθνή ομάδα εμπειρογνωμόνων για τη βελτίωση των μεθόδων διδασκαλίας και μάθησης.